« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Sprawozdanie o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Baranów w roku szkolnym 2023/2024.

5. Informacja Przewodnicząceg Rady Gminy Baranów złożonych za 2023 r. oświadczeniach majatkowych radnych i informacja Wójta Gminy o złożonych za 2023 r. o oświadczeniach majątkowych pracowników Urzędu Gminy.

6. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie zarządzenia poboru podatków i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenie inkasentów i określenie wynagrodzenia za inkaso na terenie Gminy Baranów.

d) w sprawie: zmiany uchwały nr XLII/203/2018 Rady Gminy Baranów z dnia 9 maja 2018 roku w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Baranów.

8. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie między sesjami.

9. Interpelacje i zapytania Radnych.

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

11. Sprawy różne.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej